TOKAT / MERKEZ - BEHZAT-I VELİ İMAM HATİP ORTAOKULU

Haberler

Ara

Okulumuz 6/A sınıfı öğrencileri sinemada "Aybüke" filmini izlediler.

Şehrimiz Tokat projesi kapsamında 6-a ve 6-b sınıfı öğrencilerimiz bugün derslerini sulu sokakta bulunan Yağıbasan medresesinde ve şehir müzesi'nde işlediler. ders sonrasında öğrencilerimiz sulu sokaktaki tarihi mekanları gezdiler.

Kas

8. sınıf öğrencilerimizle Milli Eğitim Müdürlüğü bahçesinde kurulan okul tanıtım standlarını gezdik. Öğrencilerimiz bu vesileyle Tokat İli bünyesinde bulunan lise düzeyindeki okulların çalışmalarını yakından inceleme fırsatı buldular.

Okulumuz 6/B sınıfı öğrencileri sınıf rehber öğretmnleri Kadriye AYHAN ile Tokat İl Kütüphanesini ziyaret ettiler. Ardından İMDER'de sohbet programına katıldılar.

Ekm

Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün önderliğinde yazılan kurtuluş destanının gururunu, heyecanını ve bu destanın varış noktası olan Cumhuriyetimizin ilanının 100.yıldönümünü büyük bir coşkuyla kutluyoruz. Programda emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilerimize teşekkür ederiz.

Değerli velilerimiz,
Terör devleti İsrail'in bombardımanı altında yaşayan Filistin'deki kardeşlerimiz için düzenlediğimiz kermesimize göstermiş olduğunuz duyarlılığınız için hepinize çok teşekkür ediyoruz. Velilerimizin, öğrencilerimizin, öğretmenlerimizin, personelimizin gönlümün ne kadar geniş, duyarlılığının zirvede olduğunu bugün bir daha gördük.

Rabbim hepinizden razı olsun Rabbim yaptığınız iyilikleri cennet vesilesi eylesin inşallah.

Ekm

Öğrencilerimiz Tokat İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Küresel Yaşamın Anahtarı Dijital Dönüşümlü Uluslararası Sempozyumu ve Öğrenme Şenliklerne katılım sağladı.

Eyl

Mevlid-i Nebi haftası etkinlikleri çerçevesinde okulumuz öğrencileriyle hazırladığımız programı Kuran tilaveti, oratoryo ve ilahiler eşliğinde gerçekleştirdik.

Gaziler haftası münasebetiyle Tokat İl Meydanında yapılan törene okulumuz öğrencileriyle katılım sağladık.

5. Sınıf öğrencilerimize okulumuz Rehber Öğretmeni Kübra AL tarafından oryantasyon (okula uyum ) çalışması yapıldı.

Haz

Değerler eğitimi kapsamında Kur'an-ı Kerime geçen öğrencilere pasta kesme töreni yaptık ve öğrencilerimize belgelerini verdik.

Öğrencilerimizi akademik anlamda yetiştirmek ve LGSye hazırlamak amacıyla seri deneme sınavlarımızı yapıyoruz. Her denemeden sonra öğretmenlerimizle sınav değerlendirmelerini yapıyoruz. Bu sene LGS ye girecek öğrencilerimize 30 adet deneme sınavı yapmış olduk

Öğrencilerimizin doğru meslek seçebilmeleri ve okulları tanıyabilmeleri için çeşitli yerlere eğitim gezileri düzenliyoruz.

Haz

Öğrencilerimizle mahalle camilerimizi şenlendiriyoruz. Bu kapsamda ikindi namazlarını her hafta bir mahalle camisinde öğrencilerimizle birlikte kılıyoruz.

8. sınıf öğrencilerimizle LGS öncesi moral motivasyon amaçlı doğa etkinlikleri gerçekleştirdik.